יום שלישי, 19 ביולי 2011

24/7 הדור הבא

תוכנית ריאליטי חדשה של ערוץ 10, שילוב של הרווק יחד עם האח הגדול. מה היה בפרק הראשון? לא הרבה.

1 איתן אורבך
3 חברים : 1 נמוך, 1 קרח, 1 מיניות בסימן שאלה, אחת בומבה במצח.
14 בנות יפות
1 אחות

1 וילה שאין כמותה בכל בת ים , אולי אחרי שתיגמר התוכנית ראש העיר היקר של בת ים יעבור לגור שם, אני בספק אם תהיה עונה 2.

מה היה בפרק הראשון של הדור הבא?
  1. נזכרנו בכלל מי זה איתן אורבך
  2. הכרנו את החברים שלו
  3. הרווקות בישראל נשמו לרווחת לגלות שיש עוד גברים רווקים מעל גיל 30
  4. הגברים הזילו ריר על כל הבחורות
  5. לא הבנו מה מיכל (אחות של איתן קשורה)
  6. חשבנו לעצמנו לרגע מה אנחנו היינו לובשים לתוכנית ריאליטי?
הפרק הראשון של כל תוכנית ריאליטי הוא משעמם, מציגים את המשתתפים. הבעיה של הדור הבא היא שכל המשתתפות דומות. כולן יפות, כולן צעירות, כולן יודעות את התורה. באח הגדול הצגת המשתתפים יותר מעניינת היות והשוני בין האנשים שנכנסים לבית הוא מה שמעניין. באח הגדול מעניין אותנו מה כל האנשים השונים הללו יוכלו ליצור ביחד. ב-24/7 הדור הבא אנחנו כבר יודעים שיהיה קרב בנות, חתיך, דמעות, בגדים ובסופו של דבר יהיה סקס באמבטיה.

אז למה אנשים צפו בפרק הראשון של הדור הבא?

הבנים רצו לראות כוסית, הבנות רצו לראות בגדים ומחר לרוץ לקניון ולקנות גם מלא בגדי ים ושמלות קצרות, כי זה מה שרווקה צריכה לעשות בשביל לזכות ברווק.

ובכל זאת מה אני זוכרת מהפרק הראשון של הדור הבא?

  1. אני זוכרת את ליהי כי היא הייתה הראשונה שנכנסה לבית
  2. אני זוכרת את הבלוטה במצח של יוני כי זה היה מוזר
  3. אני זוכרת את תרצה כי היא שונה
  4. אני זוכרת את אורן כי הוא קירח
כל השאר הוא עיסה שלמה של בלונד, שמאלץ והמון פוטנציאל לקרב חתולות. נחכה לפרק הבא ונראה את מי איתן אורבך ייבחר?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה