יום רביעי, 20 ביולי 2011

24/7 הדור הבא - מה באמת ליז חושבת על דניאל?


במשך השבוע האחרון כולנו דיברנו על הנשיקה בין דניאל לאיתן. כולנו חיכינו לראות קרב חתולות, כולנו הצטערנו כשראינו כמה איילת נפגעה, כאבנו לראות את האכזבה ובכול זאת שתינו בצמא וצפינו בשקיקה בכל רגע של נשיקה...

חיכינו כל כך הרבה זמן לגלות מי תהיה הראשונה ובפועל בכלל לא שמתי לב שדניאל קיימת בבית לפני הנשיקה. האם זה זול? אולי קצת, אבל זה כייף ודניאל בת 24 והיא שם בשביל ליהנות.

כמה דברים שעדיין אני רוצה לומר :
  1. איתן, אני לא מאמינה לך שאתה עם דניאל בגלל שהיא מאוד חכמה ובוגרת לגילה. משהו משכנע אותי שזה יותר קשור לגודל הביקיני. בנוסף, לא רואה אותך מתחתן עם דניאל, זה סתם קטע בשבילך, בסוף תבחר בקרן.
  2. בן, השיר שלך נדבק לי לראש כל היום.
  3. דניאלי, כל בחורה בת 24 בטוחה שהיא הכי בוגרת לגילה ומבינה הכול על החיים. בגיל 30 יהיו לך תובנות אחרות, אני מבטיחה. בגיל 30 אולי היית חושבת פעמיים לפני שהיית נכנסת עם איתן למקלחת ומביכה את ההורים שלך. מצד שני אם היינו נולדים עם תובנות של גיל 30 מתי היינו נהנים בחיים? תהני, את בת 24 רק פעם אחת. אני אוהבת את התמימות שלך והרגישות אבל עדיין לא יכולה להתאפק מלומר - כשתגדלי תביני.
בקשר לליז, נתחיל במשפט אחד שאומר הכול : אין אכזרית מאישה קנאית. ליז היא נסיכה בדימוס שהאביר על הסוס הלבן שלה יצא ומצא כמה חמורות ועשה איתן תרנגולות בלול. ליז רוצה להתחתן, ליז רוצה אהבה, ליז מלאה באגו וליז מקנאה.

היא רצתה את איתן, היא דמיינה כמה פעמים בראש הבלונדיני שלה איך היא ואיתן מתחתנים, איך הם יוצאים מהבית מנצחים, איך הם מתאהבים. בפנטזיה של ליז איתן רואה רק אותה ולכל אורך העונה הוא מתייחס רק אליה ומתעלם בגסות משאר הבנות כי רק היא באמת חשובה לו.

כשאיתן בחר בדניאל הבועה של ליז התנפצה ונלקחה ממנה התקווה לאהבה קסומה. פתאום היא הבינה שזה הולך להיות זול, היא תצטרך להילחם כאן על הגבר שלה וזה לא מתאים לה, היא לא רגילה. היא כנראה גם עדיין לא יודעת את החוקים, כי היא הלכה ואמרה דברים קשים על דניאל לבנות, שכמו בנות אמיתיות מיד בגדו בה והעבירו הלאה את הכול בתור רכילות עסיסית.

את ליז, תודי בעובדה שאת מקנאה. מסכימה איתך על דניאל, היא עוד תגלה את העולם אם תרצה או לא תרצה. את הרי יודעת שבגיל 24 גם את לא היית מקשיבה אם מישהי הייתה אומרת לך שאת עושה שטויות.

האם איתן מנצל את דניאל? התשובה היא לא. בכל אופן לא יותר ממה שדניאל מנצלת את איתן. סצנת הקנאה הראשונה שלנו בוילה בדור הבא, אני צופה עוד המון קרב חתולות!

בנות יקרות, זה כיף לראות אתכן בוגדות, משקרות, מתלבשות, נותנות את הנשמה ומתות מקנאה...מקווה שזה שווה את זה, כי אני לא בטוחה שלב שבור הוא כזאת חוויה טובה.

בפרקים הבאים ב-24/7 הדור הבא...

מה יקרה בין אורטל לאורן?
האם אתי היא נשמה או מכשפה סכסכנית?
האם ליהי וקרן יצליחו להישאר חברות?
כמה זמן ייקח עד שדניאל ואיתן יגיעו למיטה?
מה חושבים ההורים של דניאל על כל מה שהיא עושה?....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה